Pages

შეფასების რუბრიკები

 შეფასების რუბრიკები

                                                                   შეფასების რუბრიკები
                                          I -განმსაზღვრელი შეფასება
               1)       გაკვეთილზე ჩართულობის  შაეფასების სქემა
ქულები
  ( 1-10 )
  შეფასების   დონეები
1-4
მოსწავლე  გაკვეთილის მსვლელობაში   ერთვება იშვიათადად,   ხშირად გაკვეთილის    მსვლელობის   მიმართ   გამოხატავს  აგრესიას

5-6
მოსწავლე   მასწავლებლის  დახმარებით  ერთვება  გაკვეთილის მსვლელობაში

7-8
მოსწავლე   დამოუკიდებლად   ერთვება  გაკვეთილის  მსვლელობაში, ცდილობს იყოს აქტიური, ზოგჯერ პატივს არ სცემს ხვის მუშაობას

9-10
მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობასი,  დამოუკიდებლად ერთვება მუშაობაში, დისკუსიასა და პრობლემის გადაჭრაში, ეხმარება და პატივს სცემს სხვებს



                        2)  თეორიული   ცოდნის   ყოველდღიურ  პრაქტიკასთან  დაკავშირების
                                                      უნარის შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
   1-4

  5-6
  7-8
9-10
ცხოვრებისეულ პრაქტიკასთან კავშირი
არაადექვატურად იყენებს თეორიულ ცოდნას  პრაქტიკასთან მიმართებაში
ადექვატურად იყენებს ზოგიერთცნებას, ტერმინს, არასრულყოფილად წარმოადგენს საკითხს
უმეტესწილად ადექვატურად იყენებს თეორიულ ცოდნას ცხოვრებისეულ პრაქტიკასთან მიმართებაში
ყოველთვის ადექვატურად იყენებს თეორიულ ცოდნას ცხოვრებისეულ პრაქტიკასთან მიმართებაში


            3)          საშინაო დავალების შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
   1-4
5-6
7-8
9-10
ინფორმაციის მოძიების წყაროები
იყენებ მხოლოდ საკუთარ არსებულ ინფორმაციას
იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანელოს ინფორმაციას

იყენებს მხოლოდ რამდენიმე საინფორმაციო წყაროს
იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებას
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა
მასალა არ არის საკითხის შესაბამისი
მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხის

მასალა ძირითადად შეესაბამება საკითხს
მასალა სრულად შეესაბამება საკითხს
მოპოვებული ინფორმაციის ორგანიზება
მასალა არ არის სწორად ორგანიზებული
მასალა ნაწილობრივ ორგანიზებულია
მასალა ორგანიზებულია,  მაგრამ რთულად აღსაქმელი
მასალა კარგად და მოსახერხებლად არის ორგანიზებული
მოძიებული ინფორმაციის ანალიზი
ვერ იყენებს მოძიებულ მასალას მიზნობრივად
ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მიზნობრივად

ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას

                   4)        ექსპერიმენტის       შეფასების        სქემა                               
კრიტერიუმები

          1-4

 5-6

7-8
9-10
კვლევის მიზნის განსაზრვრა
არასწორად აყალიბებს მიზანს

ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს
სწორად აყალიბებს მიზანს
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს
საჭირო მასალის და აღრჭურვილობის  განსაზღვრა

არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალებს

ნაწილობრივ ჩამოთვლის საჭირო მასალას
ძირითადად სწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალას
სრულყოფილად ჩამოთვლის საჭირო მასალას
კვლევის შედეგის ვარაუდის ჩამოყალიბება

ვერ აყალიბებს ვარაუდს
აყალიბებს , მაგრამ ვერ ასაბუთებს

აყალიბებს და ნაწილობრივ ასაბუთებს
აყალიბებს და ასაბუთებს თავის ვარაუდს
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა
არასწორად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპს
ჩამოთვლის ძიირითად ეტაპებს
დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის ეტაპებს
მონაცემთა აღრიცხვა
მონაცემებს არასწორად აღრიცხავს
მონაცემებს ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს
მონაცემებს სრულად აღრიცხავს, მაგრამ უსისტემოდ

მონაცემებს სრულად და სისტემატურად აღრიცხავს
მონაცემთა ანალიზი
ვერ  აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
აკეთებს ნაწილობრივ ანალიზს
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
სრულყოფილად აკეთებს მონაცენთა ანალიზს

დასკვნა

ვერ აკეთებს შესაბამის დასკვნებს
აკეთებს ნაწილობრივ სწორ დასკვნებს
აკეთებს ძირითადად დასკვნებს
აკეთებს სრულფასოვან დასკვნებს



                                    5) პროექტის  შეფასების  რუბრიკა

პროექტის  შეფასების კრიტერიუმები

სრულყოფილი
  (4 ქულა )
კარგი
 (3 ქულა  )
დამაკმაყოფ.
  (2 ქულა )
არადამაკმაყ.  
  (1 ქულა )       
მოსამზადებელი ეტაპი-სამუშაოს თანაბრად გადანაწილება და შესრულება ჯგუფის მუშაობის  დროს     
სამუშაო თანაბრად არის  გადანაწილება ჯგუფის მუშაობის  დროს     
სამუშაოს თანაბრად არის  გადანაწილებული, მაგრამ სამუშაოს შესრულების დროს დაშვებულია უმნიშვნელო შეცდომები
სამუშაოს თანაბრად არის  გადანაწილებული, მაგრამ სამუშაოს შესრულების დროს დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
სამუშაო არასრულყოფილად არის  გადანაწილებული და სამუშაოს შესრულების დროს დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
აქტივობების დაგეგმვა და განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების გამოკვეთა და   დაგეგმილი აქტივობების განხორციელება   
აქტივობები  და  განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპები სრულყოფილად არის გამოკვეთილი  და განხორციელებული    
აქტივობები  სრულყოფილად არის დაგეგმილი , მაგრამ განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების   გამოკვეთაში დაშვებულია უმნიშვნელო შეცდომები
აქტივობები  სრულყოფილად არის დაგეგმილი , მაგრამ განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების   გამოკვეთაში დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
აქტივობები  არასრულყოფილად არის დაგეგმილი  და განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების   გამოკვეთაშიც დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
მონაცემთა აღრიცხვა და ანალიზი           
უშეცდომოთ, სრულყოფილად აღრიცხავს მონაცემებს და აკეთებს ანალიზს
მონაცემებს აღრიცხავს სრულყოფილად, მაგრამ ანალიზის გაკეთების დროს  უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს
მონაცემებს აღრიცხავს სრულყოფილად, მაგრამ ანალიზის გაკეთების დროს  უშვებს მნიშვნელოვან შეცდომებს
უჭირს მონაცემთა აღრიცხვა და ანალიზის გაკეთება        




  დასკვნის გამოტანა
სრულყოფოლად გამოაქვს დასკვნა
დასკვნის გამოტანის დროს უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს
დასკვნის გამოტანის დროს უშვებს მნიშვნელოვან შეცდომებს
უჭირს დასკვნის გამოტანა
 პრეზენტაციის გაკეთებისა  ისტ-ის გამოყენებით
სრულყოფილად აკეთებს პრეზენტაციას ისტ-ის გამოყენებით
პრეზენტაციის გაკეთებისა   და ისტ-ის გამოყენების დროს უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს
პრეზენტაციის გაკეთებისა   და ისტ-ის გამოყენების დროს უშვებს მნიშვნელოვან შეცდომებს
უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება და ისტ-ის გამოყენება


                                                          
                                       II- განმავითარებელი შეფასება
  1)  ჯგუფის   მუშაობის   შეფასების   სქემ

კრიტერიუმები
მიღწევის  დონე
წარუმატებელი
დამაკმაყოფილებელი
წარმატებული
ჯგუფის წევრების ჩართულობა  მუშაობაში
ყველა  წევრი  არ არის  ჩართული
უმრავლესობა ჩართულია
ყველა   ჩართულია

ურთიეთმოსმენისა და აზრის  გაზიარების უნარი
კამათობენ. არ უსმენენ ერთმანეთს, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ინსტრუქციის მიხედვით მუშაობა
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
ნაწილობრივ მიყვებიან ინსტრუქციას
მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
უმნიშვნელოდ გადააცდინეს  დროს
დაიცვეს  დროის  ლიმიტი
ლიდერის როლი
ლიდერი  ვერ  მართავს ჯგუფის მუსაობას
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
ლიდერი ეფექტურად მარტავს ჯგუფის მუსაობას


                    2)        ჯგუფის  წევრის  მუშაობის  სქემა

                   კრიტერიუმები

არასოდეს
ზოგჯერ
ყოველთვის
ფლობს დავალების შესრულებისთვის საჭირო ცოდნასა და უნარებს



საუბრობს და მოქმედებს ჯგუფისთვის სასარგებლოდ



კარგი მსმენელია





იღებს  პასუხისმგებლობას, შეასრულოს დავალება დროულად და ინსტრუქციის მიხედვით






No comments:

Post a Comment