შეფასების რუბრიკები
I -განმსაზღვრელი
შეფასება
1) გაკვეთილზე ჩართულობის შაეფასების სქემა
ქულები
( 1-10 )
|
შეფასების
დონეები
|
1-4
|
მოსწავლე გაკვეთილის მსვლელობაში ერთვება იშვიათადად, ხშირად გაკვეთილის მსვლელობის მიმართ
გამოხატავს აგრესიას
|
5-6
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით
ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში
|
7-8
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად ერთვება
გაკვეთილის მსვლელობაში, ცდილობს
იყოს აქტიური, ზოგჯერ პატივს არ სცემს ხვის მუშაობას
|
9-10
|
მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობასი, დამოუკიდებლად ერთვება მუშაობაში, დისკუსიასა
და პრობლემის გადაჭრაში, ეხმარება და პატივს სცემს სხვებს
|
2) თეორიული
ცოდნის ყოველდღიურ პრაქტიკასთან
დაკავშირების
უნარის შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ცხოვრებისეულ პრაქტიკასთან
კავშირი
|
არაადექვატურად იყენებს თეორიულ ცოდნას პრაქტიკასთან მიმართებაში
|
ადექვატურად იყენებს ზოგიერთცნებას, ტერმინს, არასრულყოფილად წარმოადგენს
საკითხს
|
უმეტესწილად ადექვატურად იყენებს თეორიულ ცოდნას ცხოვრებისეულ პრაქტიკასთან
მიმართებაში
|
ყოველთვის ადექვატურად იყენებს თეორიულ ცოდნას ცხოვრებისეულ პრაქტიკასთან
მიმართებაში
|
3) საშინაო დავალების შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ინფორმაციის მოძიების
წყაროები
|
იყენებ მხოლოდ საკუთარ არსებულ ინფორმაციას
|
იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანელოს ინფორმაციას
|
იყენებს მხოლოდ რამდენიმე საინფორმაციო წყაროს
|
იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებას
|
მოძიებული ინფორმაციის
შესაბამისობა
|
მასალა არ არის საკითხის შესაბამისი
|
მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხის
|
მასალა ძირითადად შეესაბამება საკითხს
|
მასალა სრულად შეესაბამება საკითხს
|
მოპოვებული ინფორმაციის
ორგანიზება
|
მასალა არ არის სწორად ორგანიზებული
|
მასალა ნაწილობრივ ორგანიზებულია
|
მასალა ორგანიზებულია, მაგრამ
რთულად აღსაქმელი
|
მასალა კარგად და მოსახერხებლად არის ორგანიზებული
|
მოძიებული ინფორმაციის
ანალიზი
|
ვერ იყენებს მოძიებულ მასალას მიზნობრივად
|
ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მიზნობრივად
|
ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
4) ექსპერიმენტის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
კვლევის მიზნის განსაზრვრა
|
არასწორად აყალიბებს მიზანს
|
ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს
|
სწორად აყალიბებს მიზანს
|
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს
|
საჭირო მასალის და აღრჭურვილობის განსაზღვრა
|
არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალებს
|
ნაწილობრივ ჩამოთვლის საჭირო მასალას
|
ძირითადად სწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალას
|
სრულყოფილად ჩამოთვლის საჭირო მასალას
|
კვლევის შედეგის ვარაუდის
ჩამოყალიბება
|
ვერ აყალიბებს ვარაუდს
|
აყალიბებს , მაგრამ ვერ ასაბუთებს
|
აყალიბებს და ნაწილობრივ ასაბუთებს
|
აყალიბებს და ასაბუთებს თავის ვარაუდს
|
კვლევის მიმდინარეობის
აღწერა
|
არასწორად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
|
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპს
|
ჩამოთვლის ძიირითად ეტაპებს
|
დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის ეტაპებს
|
მონაცემთა აღრიცხვა
|
მონაცემებს არასწორად აღრიცხავს
|
მონაცემებს ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს
|
მონაცემებს სრულად აღრიცხავს, მაგრამ უსისტემოდ
|
მონაცემებს სრულად და სისტემატურად აღრიცხავს
|
მონაცემთა ანალიზი
|
ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
|
აკეთებს ნაწილობრივ ანალიზს
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
|
სრულყოფილად აკეთებს მონაცენთა ანალიზს
|
დასკვნა
|
ვერ აკეთებს შესაბამის დასკვნებს
|
აკეთებს ნაწილობრივ სწორ დასკვნებს
|
აკეთებს ძირითადად დასკვნებს
|
აკეთებს სრულფასოვან დასკვნებს
|
5)
პროექტის შეფასების რუბრიკა
პროექტის
შეფასების კრიტერიუმები
|
სრულყოფილი
(4 ქულა )
|
კარგი
(3 ქულა
)
|
დამაკმაყოფ.
(2 ქულა )
|
არადამაკმაყ.
(1 ქულა )
|
მოსამზადებელი ეტაპი-სამუშაოს თანაბრად გადანაწილება
და შესრულება ჯგუფის მუშაობის დროს
|
სამუშაო თანაბრად არის გადანაწილება
ჯგუფის მუშაობის დროს
|
სამუშაოს თანაბრად არის გადანაწილებული,
მაგრამ სამუშაოს შესრულების დროს დაშვებულია უმნიშვნელო შეცდომები
|
სამუშაოს თანაბრად არის გადანაწილებული,
მაგრამ სამუშაოს შესრულების დროს დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
|
სამუშაო არასრულყოფილად არის
გადანაწილებული და სამუშაოს შესრულების დროს დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
|
აქტივობების დაგეგმვა
და განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების გამოკვეთა და დაგეგმილი აქტივობების განხორციელება
|
აქტივობები და განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპები სრულყოფილად
არის გამოკვეთილი და განხორციელებული
|
აქტივობები სრულყოფილად არის
დაგეგმილი , მაგრამ განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების გამოკვეთაში დაშვებულია უმნიშვნელო შეცდომები
|
აქტივობები სრულყოფილად არის
დაგეგმილი , მაგრამ განსახორციელებელი სამუშაოს ეტაპების გამოკვეთაში დაშვებულია მნიშვნელოვანი შეცდომები
|
აქტივობები არასრულყოფილად არის
დაგეგმილი და განსახორციელებელი სამუშაოს
ეტაპების გამოკვეთაშიც დაშვებულია მნიშვნელოვანი
შეცდომები
|
მონაცემთა აღრიცხვა
და ანალიზი
|
უშეცდომოთ, სრულყოფილად აღრიცხავს მონაცემებს და აკეთებს
ანალიზს
|
მონაცემებს აღრიცხავს სრულყოფილად, მაგრამ ანალიზის
გაკეთების დროს უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს
|
მონაცემებს აღრიცხავს სრულყოფილად, მაგრამ ანალიზის
გაკეთების დროს უშვებს მნიშვნელოვან შეცდომებს
|
უჭირს მონაცემთა აღრიცხვა
და ანალიზის გაკეთება
|
დასკვნის გამოტანა
|
სრულყოფოლად გამოაქვს დასკვნა
|
დასკვნის გამოტანის დროს უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს
|
დასკვნის გამოტანის დროს უშვებს მნიშვნელოვან შეცდომებს
|
უჭირს დასკვნის გამოტანა
|
პრეზენტაციის
გაკეთებისა ისტ-ის გამოყენებით
|
სრულყოფილად აკეთებს პრეზენტაციას ისტ-ის გამოყენებით
|
პრეზენტაციის გაკეთებისა და
ისტ-ის გამოყენების დროს უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს
|
პრეზენტაციის გაკეთებისა და
ისტ-ის გამოყენების დროს უშვებს მნიშვნელოვან შეცდომებს
|
უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება და ისტ-ის გამოყენება
|
II- განმავითარებელი შეფასება
1) ჯგუფის
მუშაობის შეფასების სქემ
კრიტერიუმები
|
მიღწევის დონე
|
||
წარუმატებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
წარმატებული
|
|
ჯგუფის
წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა
წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა ჩართულია
|
ყველა
ჩართულია
|
ურთიეთმოსმენისა
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ. არ უსმენენ ერთმანეთს, არ იზიარებენ
ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ გადააცდინეს დროს
|
დაიცვეს
დროის ლიმიტი
|
ლიდერის
როლი
|
ლიდერი
ვერ მართავს ჯგუფის მუსაობას
|
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი ეფექტურად მარტავს ჯგუფის მუსაობას
|
2) ჯგუფის
წევრის მუშაობის სქემა
კრიტერიუმები
|
არასოდეს
|
ზოგჯერ
|
ყოველთვის
|
ფლობს დავალების შესრულებისთვის
საჭირო ცოდნასა და უნარებს
|
|||
საუბრობს და მოქმედებს
ჯგუფისთვის სასარგებლოდ
|
|||
კარგი მსმენელია
|
|||
იღებს პასუხისმგებლობას, შეასრულოს დავალება დროულად
და ინსტრუქციის მიხედვით
|
No comments:
Post a Comment